28 december 2008

Jävla blogspot..

Ahh trött jag blir, jag har försökt lägga upp bilder här flera gånger men det går inte!!! Får prova igen sen, är det någon annan som har samma problem? Irriterande är det iallafall...Jag och mina pojkar är i Boxholm nu, Pontus han jobbar igen som vanligt. Jag och Hugo ska till Maria och hälsa på vid 14.00 tiden, var ett tag sedan vi sågs. Eller nae det var det ju inte, vi träffades ju på juldagen:-) Fast det räknas ju knappast... Får se när min kära fästman tänkt sluta jobba idag, eller nu jobbar han med att göra vårat kök till huset så det känns ju rätt bra:-) Så att det blir klart som vi tänkt. Köket skulle ju vara såå skönt om det iaf var i ordning, det andra kan man ta lite efter men köket är vi ju verkligen beroende av. Körslaget är på TV:n nu jag har missat det innan. Jag tycker det är ett rikigt "feel good" program, skönt att slippa all förnedrings TV för en gångs skull. Jag brukar annars knppt kolla på 4:an längre, tycker de har blivit rent förjävliga med all sin reklam..5:an och 3:an har också bra med reklam men jag tycker faktiskt 4:an är snäppet värre än alla andra. Nu ska jag titta till min lilla ängel som ligger och sover inne på soffan.. Såå trött han är men det är ju inte lustigt när man går upp i ottan. Klockan fem i morse satt hela familjen Henriksson/Gustafsson och åt frukost, då hade Hugo redan varit vaken i 2 timmar typ och vägrade somna om. Usch måste bryta dessa dåliga vanor han har. De nätter som Hugo sovit länge kan nästan räknas på mina tio fingrar...Fattar inte hur folk kan få barn som SOVER! Jag kommer få en chock om jag får en unge som bara vill sova hela tiden, för det vill inte Hugo...:) Oj vilket långt inlägg det blir, och så mycket intressant som jag har skrivit sen:) Nu måste jag dra mig från datorn, Ciao!!!

//Sofie

Inga kommentarer: