23 december 2008

Klipp till er

Jag läser rätt mycket bloggar, eller jag följer nog inte så många men jag läser många olika som jag hittar till:-) Och när man läser flera stycken så stör man sig ju alltid på visa saker, mer eller mindre obetydliga saker men ändå:P Och här kommer ännu en obetydlig sak som jag har funderat på länge. Och det är när flera bloggare går till frisören och gör sig fina så lägger de alltid ut en bild på sin nya frisyr och de är ju roligt att se, eller vänta de har ju knappt klippt sig! Okej att man går till frissan och bara piffar till sig (de gör jag med) men måste man lägga ut en bild på hur frisyren blivit när man ändå inte kan se någon skillnad? "Nu har jag varit hos frissan och klippt av 1 centimeter, visst är det snyggt!!" , ähh ja jättefint såg du inte ut så innan också? (Haha för att låta som Pontus när jag har varit hos frissan. Men han ser ju absolut ingen skillnad vare sig jag toppat eller klippt av mig halva håret) Alla som bloggar och går til frissan verkar var livrädda för att klippa ny frisyr eller färga det...Jag menar bara måste man skriva en massa och var helt till sig över ett besök hos frissan så snälla visa då ett ordenligt resultat:P

Haha ja som sagt ibland sitter man och störs sig på mycket strunt när man läser en massa bloggar..:) Men vissa saker går verkligen igen i flera bloggar.

PS: Jo jag kom på ett undantag, kolla här.

1 kommentar:

Hannah sa...

Haha, du låter som frisören. Hon tyckte det var roligt att få göra en stor förändring istället för att bara klippa 2 cm :P