14 december 2008

Stor nyhet!

Igår så vände sig Hugo om för första gången helt själv!!! Han låg som vanligt och rullade från sida till sida och sen höll han på att slå över, men det gick inte rikigt så Pontus petade lite på honom så han kom på mage. Och sen så rullade han helt själv från mage till rygg och idag rullade han helt på egen hand från rygg till mage!! Så duktig han är min lilla prins. Så nu har jag skrivit in i hans bok att 13 december när han var 4 ½ månad gammal vände han sig om för första gången!!!:-)

Min stora kille!! Är det ungefär vid denna ålder som de lär sig vända sig själva? För jag träffade en tjej på "Familjekällan" och hennes son kunde inte rulla runt innan han var 6-7 månader...tänkte om han var över genomsnittet för när man brukar vända sig om eller om Hugo kanske är tidig...Sak samma egentligen, alla barn är så olika, men jag har faktiskt ingen aning om när man brukar säga att de rullar runt själva, kanske är någon annan som vet?

//Sofie

Inga kommentarer: