20 augusti 2019

Cykel och en hundpromenad

Efter hemkomst från jobbet så drog jag, Hugo och Ebbe in till stan. Jag behövde åka förbi och fixa en grej med min telefon. Själva uttaget där jag sätter i hörlurarna funkar inte och killen i butiken lyckades såklart inte heller fixa det så den behöver såklart lämnas in... Måste bara se till och fixa en annan mobil jag kan ha under tiden.

Hugo hade med sig sin cykel in till stan. Eller rättare sagt Leahs cykel då hans är trasig...

Så Hugo cyklade och jag och Ebbe promenerade. Det blev en sväng på nästan en timme. Jätteskönt väder att var ute i!



När vi kom hem sen blev det tillagning av middag och sen påbörja projekt att få barnen i säng skapligt. Imorgon börjar de skolan igen. Ska bli skönt för oss alla! Det enda är strulet med skolskjutsen, men vad är det man säger? Ingen skolstart utan strul med skolskjuts? Iallafall i den här stan. Pontus ska vara hemma med dem imorgon och se till att de kommer iväg.

Jag ska försöka ta mig upp och träna imorgon bitti. Det var längesen sist jag körde ett tidigt gympass. Så får väl se om jag lyckas ta mig upp.

//Sofie 

Inga kommentarer: