26 augusti 2019

Gymångest

Det blev jobb denna soliga och varma måndag! Stranden hade ju lockat mer men men:-)

Jag drog och tränade direkt efter jobbet. Rätt lugnt med folk för att vara vid den tiden. Vet inte om det berodde på det fina vädret eller om folk redan börjat träna på andra ställen? Gymmet stänger den sista september så det är en månad kvar, men folk kanske retar sig på det och börjat på annat gym innan?

Jag har lite ångest över vart jag ska ta vägen och träna sen. Finns inget liknade typ av gym här i stan mer. Hade ett gym i åtanke, men tyvärr har de inte omklädningsrum där så det faller på det. Jag måste kunna duscha och byta om på gymmet om det är så att jag tränar innan jobbet. Det ligger på vägen till jobbet så då skulle det få bli många träningspass innan jobbet. Men finns det ingen möjlighet till dusch och omklädningsrum så...


Efter att jag tränat mig svettig drog jag till Willys för att veckohandla. Klockan hann bli sju innan jag var hemma. Då fick jag kasta in alla kassarna och ställa mig och börja med middagen innan jag kunde packa upp varorna. Det går i ett för att få ihop allt.

Pontus och barnen kom sen hem från fotbollsträningen så det blev en mysig middag tillsammans innan det var dags för sängen. Jag ska nog med sova snart. Är så trött! Måste bara läsa lite först.

//Sofie 

Inga kommentarer: