22 augusti 2019

Godmorogn torsdag!

Det är en kall morgon (6 plus grader på termometern) men solen lyser så det kommer nog kunna bli en riktigt fin dag!

Gårdagen innehöll jobb, träning, hundpromenad, lite tvätt och lite matlagning... Inget utöver det vanliga.

Nu ska jag snart åka iväg då Hugo ska ha cykeln med sig till skolan så jag måste köra in den innan jobbet. De har musik en gång i veckan och den lektionen är på en annan skola så då ska barnen cykla dit. Smidigt för oss som inte bor i stan. Måste försöka få tag i någon gammal cykel Hugo kan ha stående i stan för vi kommer aldrig komma ihåg att köra in hans vanliga cykel varje vecka. Eller komma ihåg, vill snarare få bort ett stressmoment för det är vad det kommer bli av det när vi ska behöva åka in extra tidigt varje torsdag för att lämna av hans cykel.

Men först ska jag snygga till mig lite innan jag ger mig iväg:-)

//Sofie 

Inga kommentarer: