29 augusti 2019

En svettig onsdag

Så himla varmt och klibbigt det var igår! När jag stod vid datorn på jobbet igår så kände jag hur svetten liksom rann ner för ryggen. Fy så otrevlig känsla! Trodde det skulle braka loss med åska, men den uteblev.

Var och tränade när jag slutat och höll på att inte få på mig träningskläderna. Det var rena träningspasset bara det.


Hugo fick spela bortamatch med 07-laget igår så han och Pontus var iväg på det. Jag och Leah åt middag framför tv:n, kollade på "Arga Snickaren" och kilade varandras ryggar:-)

Idag när jag vaknade så såg jag knappt något utanför fönstret då det är så dimmigt. Hoppas det lättar tills jag ska åka iväg. Prognosen lyder åska och regn i eftermiddag så ska komma ihåg att dra ur alla sladdar också. Hoppas på en mindre klibbig dag idag.

//Sofie 

Inga kommentarer: