26 maj 2021

Humle & Dumle

 

Onsdag idag. Jag vaknade upp och trodde det var torsdag. Japp ni kan ju ana min besvikelse...


Vaknade till på gymmet där benen fick kämpa lite innan det var dags för jobb. 

Det bästa på dagen var lunchhänget med dessa två! Faster favoriter! Humle och Dumle som blir hela 1 år på lördag. Det är ju helt galet alltså. 


Den här ungen går för fullt nu. Finaste Tilde! Blivit så stor att hon knatar runt istället för kryper. Som mysigt att få hänga med dem en liten stund.

Storasyster sov middag under tiden jag var där så den favoriten får jag träffa en annan dag. Rätt mysigt att bara hänga med twinsen också. Det blir lite lugnare då, trot det eller ej😅


När jag till sist kom hem efter jobbet och skjutsade av barn så samlade jag ihop ork för en promenad med Ebbe.

Jag var så seg och trött i huvudet men det blev allt bättre efter vår promenad.


Pontus och Hugo var på fotbollsträning sen så jag passade på att fixa middagen och vips var klockan redan sju på kvällen! Dagarna går så fort...


Skulle verkligen behöva städa av här hemma. Badrummet och lilltoan är inte så värst fräscha just nu och dammet ligger fint lite överallt. Orkade med att dammsuga av nedervåningen iallafall. Antar att skiten finns kvar även imorgon så varför stressa. Nu är jag trött. 


//Sofie 

Inga kommentarer: