23 oktober 2022

Fredagen som var

 

Ett ben och rövpass startade fredagen! Det är så skönt att hinna med alla träningspassen innan helgen tycker jag. Det går lite i vågor hur jag lägger upp träningspassen på vilka veckodagar. Men det är väldigt skönt att inte ha träningspass att klämma in på helgerna. Det är alltid så mycket annat ändå på lördagar och söndagarna. 


Efter jobbet i fredags så var jag såååå trött! Men jag var verkligen tvungen att åka och handla mat så efter ett armbågspass inne på Willys åkte jag hem och däckade i soffan. Välbehövligt då vi senare skulle iväg till Emma och Per på middag. Lyxigt att bli bjudna på det en fredagskväll.  


Hade en jättetrevligt kväll med massa gott att äta och en hel del prat och skratt. Somnade utan några större problem sen när vi kom hem därifrån.


//Sofie 



Inga kommentarer: