26 oktober 2022

Hämtningar och lämningar

Ännu en grå höstdag i tisdags. Men det är iallafall inte kallt! Det är jag glad över. Avskyr att skrapa bilrutor och frysa. 10 plus grader är helt okej tycker jag. 


Den här morgonen hade jag sovit något bättre så jag tog mig upp som vanligt till gymmet innan jobbet. 


När jag slutat sen följde Ebbe och jag med för att hämta tjejerna på förskolan. Vi stod utanför och väntade med Erik gick in för att hämta. Ebbe tyckte det var väldigt spännande för att inte tala om hur kul Majken och Tilde tyckte det var att Enbe var med! Lykke är lite mer reserverad när det kommer till Ebbe fast det går allt bättre och bättre. 


Jag såg att hon stod i fönstret på förskolan och blev jätteglad när hon fick se mig men framförallt Ebbe. Hon stod så glatt och pekade på honom och visade sina kompisar på förskolan att Ebbe var där för hämtade henne. 

Mysigt att hänga lite med tjejtrion innan jag åkte hem för att skjutsa min egna favorit tjej till friidrottsträningen. 


Pontus fick sen äran att fortsätta lämnandet och hämtandet till och från träningarna medan jag ägnade mig åt att vika all ren tvätt. Det tar sin lilla tid... 


//Sofie 



Inga kommentarer: