08 mars 2009

Ännu ett inlägg

Åhh äntligen så får jag sitta vid en dator!!! Gud vad jag saknar att inte kunna blogga och kolla runt på nätet...Vi har som ni kanske förstår fortfarande inget Internet hemma...segt!! Har det inte kommit igång nu i veckan så måste vi kontakta Telia och höra vad som är fel. Just nu så sitter jag ute hos Pontus föräldrar, vi har precis ätit lite mat:) Maria har varit ute en sväng på förmiddagen och kollat på huset, rikigt trevligt var ett bra tag sedan vi sågs sist. Igår så var jag, Pontus och Hugo i Örebro och träffade Jennie och Erik. Vi har ju inte setts sen Hugo döptes så det var några månader sedan. Vi hade det jättetrevligt, gick runt bland affärer och käkade lite tillsammans:) Usch så dålig man blivit på att träffa sina vänner, går ju jättelång tid mellan gångerna! Det måste det bli ändring på!

Så fort vi har fått igång Internet där hemma så ska jag lägga upp en massa bilder på huset och allt. Jag har tyvärr glömt vart jag packat ner min sladd till kameran och på alla datorer som jag sitter vid så kan man inte stoppa in bara minneskortet utan man måste ha saldden till kameran för att kunna lägga upp bilderna... Så jag måste verkligen försöka hitta min sladd/få igång våran dator för att kunna lägga upp bilder här. Det är ju alltid mycket roligare med bilder dessutom:) Nu ska jag gå och vara lite social av mig.. Det är ju ett problem när man lånar datorn hos andra att man kan ju inte sitta hur länge som helst precis och surfa runt bland alla bloggar och hemsidor:P Men som sagt så skriver när jag har möjlighet nu mer, men förhoppningsvis så är vårt Internet igång snart annars vet jag inte vad jag gör haha.

//Sofie

1 kommentar:

Anonym sa...

"Dagens I-landsproblem" ;-)