16 mars 2009

Heja Heja Heja Cluben!!

Ikväll gäller det, sitter i min LHC-tröja och väntar på att pappa ska bli klar för att åka så det blir ett litet kort inlägg här under tiden:) Idag har Pontus mamma varit ute och hjälpt mig lite i huset. Jag kom iväg en sväng och tränade också och det är ju aldrig fel. Sen så har jag börjat måla alla mina möbler så jag är helt slut i armarna av att ha stått i timmar och målat, men det är inte klart än på långa vägar...Funderar på att tvinga Hannah att hjälpa mig någon dag i veckan, får ta och ringa henne sen när jag har tid. Tid ja, varför kan inte dygnet ha flera timmar för? (Gud den meningen trodde jag faktiskt aldrig att jag skulle ta i min mun, tycker folk som säger så är sådana sorliga människor och nu är jag själv en av dem....) Så mycket att göra och så lite tid känns det som, men det är väldigt kul och se resultaten och då är all tid man lagt ner som bort glömt.

Nej nu måste jag börja göra mig i ordning för vi ska åka om någon minut. Go Cluben!!!!!!

1 kommentar:

Hannah sa...

Hahaha, tvinga på du! :P Som sagt, på torsdag :)