03 mars 2009

Fortfarande inget Internet

För att spinna vidare på förra inläggets titel:)

Är hemma i B-holm igen, orkade inte vara kvar hemma i röran och Pontus skulle jobba över för att göra klart våra bänkskivor så jag drog hit en sväng:) Ska bli skönt när köket är helt klart så jag kan börja plocka i ordning bland alla köksgrejer som ligger tusentals lådor överallt.. Skulle egentligen åkt iväg och tränat igår men Pontus kom ju hem vid 20.00 tiden så då kändes det inte så peppande och han sa att jag skulle få åka och träna ikväll men jag tror ju han kommer komma hem sent idag med så då blir det inget med det idag heller, surt...Tycker verkligen om att komma iväg och få vara lite för mig själv. Jag har umgåts med Hugo 24timmar om dygnet i flera dagar (oj nu ljög jag visst vi var ju på bio i söndags...men ändå) och det märks när jag inte fått vara ifred en minut typ. Antingen så är det Poker som behöver tid eller som i söndags när vi var på bio så var vi ju flera stycken, jag behöver få göra något ensam bara någon gång ibland känner jag. Jag som vill ha fyra barn haha då lär jag ju aldrig få vara helt i fred, ska nog inte klaga men ibalnd så kan man ju inte låta bli det:P Och jag tycker ju faktiskt om att träna på gym vilket jag inte trodde innan så jag vill verkligen träna så jag kan komma i min gamla paltor igen:P

Annars så har vi varit på "klapp och klang" idag och sen tog vi en runda på stan och kollade in bokrean på Åhléns, jag fick ett litet presentkort där av min snälla svägerska Sandra (Tack Tack Tack) så jag var ju bara tvungen att köpa några böcker. Blev bland annat David Batras bok "Den som inte tar bort luddet ska dö". Haha jag älskar verkligen hans förra bok (som jag faktiskt köpte på förra årets bokrea) så jag tror denna ska vara riktigt bra den med. Nu ska jag gå och vara lite social av mig med de andra. Men datorn lcokar ju lite då vi är helt utan både Internet och TV i huset fortfarande, hoppas det vill komma igång snart. Skriver mer så snart jag kan:)

//Sofie

4 kommentarer:

Jennie sa...

haha den boken skulle jag köpt till dig idag!! Men fick jobba över min lunch lite så hann inte springa till bokhandeln:P haha.. btw jag saknar också våra brev!:) byebye bitch

Jennie sa...

haha den boken skulle jag köpt till dig idag!! Men fick jobba över min lunch lite så hann inte springa till bokhandeln:P haha.. btw jag saknar också våra brev!:) byebye bitch

Anonym sa...

Kikar in en sväng, skulle vilja se lite bilder sen oxå när huset "växer fram" så som ni vill ha det=) Kramar

Hannah sa...

Haha, ja du, det är ganska många gånger det. Men man kan aldrig säga det för många gånger :P Ikväll börjar det, KOM IGEN CLUBEN! :D

kramar