19 mars 2009

Nu är våren kommen!

Säger som alla andra: Gud så fint väder vi har fått nu! Helt underbart! Har precis varit ute och gått en långpromenad med Poker och det var riktigt uppfriskande må jag säga. Är hemma hos far och mor denna dag, vi har varit på babysim på förmiddagen. Sista gången för oss var det denna gången..Känner att nu när det är vår och allt så känns det som vi kan hitta på annat istället för att vara i simhallen. Tror vi ska fortsätta i höst sen istället, hon som leder babysimningen har nämligen kurser för barn upp till 6 år så det är ju perfekt att kunna fortsätta sen. Ska träna ikväll sen har jag tänkt, om Pontus kan passa Hugo vill säga...Har varit dukigt och tränat alla andra dagar denna vecka så egentligen gör det ju inte så mycket om jag inte kommer iväg idag men det vore skönt. Jag som varit så emot och träna på gym innan, (jag menar hur roligt ser det egentligen inte ut med vuxna människor som springer och cyklar men inte kommer någonstans?) Men jag gillar det verkligen, gillar att man får en sådan bra blandning av både kondition och styrka. Jag har ju lagt upp ett program så jag går igenom hela kroppen varje gång vilket känns bra. Vissa kör ju tillexempel bara armar ena dagen och benen andra men det är inget för mig, jag vet ju aldrig vilka eller hur många dagar i veckan jag kan komma iväg så då känns det ju dumt om jag bara kommer i väg två gånger en vecka och då bara tränat magen och ryggen till exempel:P

Ska nog snart dra mig hemåt, Pontus slutar ju jobbet snart. Ska leta reda på några Internet leverantörer bara innan som jag kan ringa till, jag måste ta tag i det då Pontus aldrig gör det fast han säger att han ska, karlar eller vad? Nej nu är det goggle som gäller, I LOVE GOGGLE! (Jag ska nog trycka upp det på en tröja haha)
//Sofie

1 kommentar:

Jennie sa...

Google is our best friend!!