23 mars 2009

Just det!

Igår så fick jag ÄNTLIGEN tag i ett stort vitt köksbord! Det var en kille i Tranås som ringde och sa att han hade ett stort bord i vitt stående i sitt garage tillsalu så vi åkte och köpte det direkt! Bordet blir 2.5 meter med båda iläggsskivorna i, så det ska väl räcka haha:) Det var jättefint i lite äldre stil, dock så är det ju spruttlackat så det är verkligen blankt och vitt, jag vill ju egentligen ha lite mer "äldre" stil på det. Men då kom Pontus på att jag kan ju bara ta och måla ett lager med pensel ovanpå så blir det ju genast i en annan stil, så det ska jag nog göra ikväll:) Får väl lägga upp bild på det också vid ett senare tillfälle, gud det är verkligen tråkigt att inte kunna visa några bilder på allt som händer. Men det kommer senare jag lovar!:-)

1 kommentar:

Anonym sa...

heej!
jaa så går ju göra, de var smart =D
Får kolla upp det då =P
Annars allt bra med er?
ska ni till familjekällan i mon?
Kramar