25 februari 2012

Barnen i Bullerbyn

Åhh man längtar ju inte mindre till sommaren efter att ha kollat på "Barnen i Bullerbyn"...Jag vill ha vår och sommar! Det har jag i och för sig velat ha sen i september:)

Vi ska snart bege oss av barnen och jag. Först ska vi och plocka upp Pontus morbror Putte. Vi ska ge honom skjuts in till Boxholm. Vi ska ändå in till mamma och pappa så då passade ju det bra.

Ska ha lördagsmys hos mormor och morfar som Hugo säger. Kolla på melodifestivalen och sen sova över där. Orkar inte sitta själv här hemma:)

Får uppdatera mer senare.

har slängt med mig träningskläder också så jag hoppas på att få en liten stund och antingen sitta på träningscykeln eller ut och springa. Beroende på vad min rygg säger.

På återseende!

//Sofie

1 kommentar:

Emme sa...

synd att ni inte kan vara med ikväll hos maria!!! kramar