23 februari 2012

Gummistövlar

Jag skulle vilja ha ett par bra gummistövlar. Inte några gröna fula som är klumpiga och gå i. Ett par som är någorlunda fina och inte tar in något vatten. Kommit på det att nu i det här vädret när man är ute och leker med barnen så behöver jag verkligen ett par vettiga gummistövlar. Man är så fokuserad på att barnen ska ha alla ytterkläder och skor som de behöver så man glömmer bort vad man själv har och inte har.

Vår garageuppfart blir som rena rama sjön när alla snö och is smälter. Så varje dag den här tiden på året tänker jag att det vore ju bra om jag hade mig ett par vettiga gummistövlar.

Hittade dessa som är superfina ju! Till och med så man kan åka och handla i mataffärer med dessa på fötterna ju:) Men. Ett litet men. De kostar ju inte gratis precis. Straxt över 1000 kr. För ett par gummistövlar. Vet inte om jag vill betala det. Och då är det på REA kan ju tilläggas.

Men fina är de. Är det någon som vet någon butik som säljer billigare gummistövlar? Några finare i högre modell?

//Sofie

Inga kommentarer: