16 februari 2012

Jobbintervjun!

Den gick bra igår. Trots att jag inte kände mig pigg alls.

Det som de kunde erbjuda i första hand var väl att hoppa in på timmar. Inget jag egentligen vill men det positiva här var att det var ett litet och nystartat företag. Alltså finns det väldigt goda möjligheter för en anställningen senare. Lite mer hopp alltså än att gå på timmar inom kommunen...

Jag skulle höra av mig efter att mitt nuvarande vikariat gått ut så det lätt ju positivt!

Ska fortsätta söka med ljus och lykta för det jag vill ha är ju en tillsvidare anställning. Att det ska vara så himla svårt.. Ung, nyutbildad med erfarenheter i bagaget. Det borde väl vara något företagen är på jakt efter? Eller?

Det är fan inte lätt att få ett jobb idag. Var glada ni som har ett!

//Sofie 

Inga kommentarer: