22 februari 2012

Simmat

Emelie och jag var så duktiga i bassängen. Simmade på bra. Hann även med en hel del prat. Det får inte gå så långt mellan gångerna vi ses, hinner ju inte med och komma i kapp om allting som hänt sen sist!:)

Det tråkiga med simningen är att jag känner av ryggen. Igen. Gjorde det inte precis när vi simmat utan det kom först nu här hemma. Gillas inte. Jag hade planer på en löprunda på fredag men jag får se om min rygg vill det. Just löpning och simning har varit de sakerna som den inte tyckt om ryggen min. Jag har haft lite ont i den igen. Får köra extra hårt med mina övningar och se till och inte vara elak mot den. Så den vill läka ihop och bli helt okej någon gång...

Nu ikväll? Duschat barn, ätit god kvällsmat som min sambo lagat. Vikt en sjuhelvetes massa tvätt samtidigt som jag var social med Pontus som storstädade köket. Nu jädrar ska det bli rent i Ljungsäter:) Den här veckan ska vi gå igenom huset bit för bit i städandet. ORDENTLIGT ska det göras. Så är det mycket lättare och hålla efter sen. Japp så är det.

Roligare än så blir det inte en kväll som denna. Inte här hemma i alla fall. Mitt hjärta har fortfarande inte återhämtat sig helt efter fågeljakten i morse. Bäst jag går och lägger mig och vilar.

God Natt!

//Sofie

Inga kommentarer: