24 februari 2012

Estelle och Östergötland

Vad kan jag mena med det en dag som denna? Jennie och jag har kört smsrace idag dagen till ära. Kunganördar som vi är!

Estelle, jodå helt okej. Tyckte först inte om det. Precis när kungen sa det. Vad fan Alice skulle det ju vara, det hade ju jag gissat på:) Men nu tycker jag det är fint. Det påminner ju faktiskt om Stella och Stella är ju det namnet jag alltid tyckt om. Ville ju att Leah skulle heta det men Pontus totalvägrade det namnet...Ja man kan inte alltid få som man vill:)

Och Östergötland, ja man kan ju bara sträcka på ryggen och vara lite mallig. Det är fint område och vara hertiginna över vill jag lova:) En gång östgöte alltid östgöte. Även om man råkat flyttat till småland..:)
Titta Estelle! Det här fina är ditt(kan man säga så?)! Extra varmt välkommen till Boxholm när du  växt till dig lite granna:) 

//Sofie

Inga kommentarer: