16 februari 2012

Jag har förpestat huset!

Typ. Efter att ha sovit kände jag mig rätt pigg och blev med det samma rastlös. Det visade sig dock att jag inte var så pigg som jag trodde men men. Jag bestämde mig för att göra något jag tänkt göra läänge men glömt bort hela tiden. Nämligen imprigmera (stavning?) mina vinterstövlar. Jag lämnade ju in dem för att fixa dragkedjan och när jag äntligen fått dem tillbaka har jag ändå inte kunnat använda dem innan jag imprigmerat dem.

Så nu så! Vet att man ska göra sånt ute helt men det är ju svinkallt ute! Plus att jag är ju själv hemma (inga barn som kan ta skada) så jag körde på en då. Inne i köket. Dum idé, prova inte det. Gå ut. Hela huset stinker nu mer äcklig ånga från den där sprayen.

Dessutom var jag duktig och glömde stänga ena luckan när jag tände i pannan = ännu mer äcklig doft i huset. Rökos (är det ett ord?) är inget vidare...

//Sofie

Inga kommentarer: