28 februari 2012

Bråk...

Usch Hugo fick ett av sina utbrott förut och oj vilket bråk det blev. Hugo har humör men han har ju fått det någonstans i från och idag blev jag varse om att det är mitt han fått.

Jag har ju inte världens bästa tålamod när jag stått och lagat mat i en timme och haft en gnällig Leah fastklistrad i ena benet. Då visas mitt humör rätt så snart. Och Hugos blir ju inte mindre av det precis.

Min fina Hugo. Finns ingen finare på denna vår jord men ojojoj det finns nog inte heller någon som kan reta upp mig så som du, vi är med andra ord väldig lika du och jag. Mor och son:)

Men det finaste som finns är efter vi haft våra gräl. När vi kramas och du säger att du älskar mamma och jag berättar hur mycket jag älskar dig. Du skulle bara veta hur älskade du är av alla i din närhet. Mammas fina kille<3

Så söt min egna lilla SkallePer bebis:) 

//Sofie

1 kommentar:

Anonym sa...

Haha låter precis som om de kunde varit jag som skrev det.
Jag & Emilio har exakt samma "relation" hahaha! =D

Kraaam