18 juni 2024

Hela naglar

 När jag skulle hem igår så gissa vad? 


Förseningar! Helt otroligt... "bara" en kvart den här gången men det suger det med. 

När jag kom fram hade jag lite tid att slå ihjäl innan jag skulle fixa naglarna. Hade lyckats slå av en nagel så hade rätt ont och ville få det fixat. Hade sån tur att det fanns en tid ledig. Det är annars en väldig fullbokad vecka innan midsommar så man brukar få vara ute i god tid för att boka så jag hade tur. 


Hittade ett så himla fint armband! Älskar när det är i regnbågens alla färger. Tyvärr inget köp den här gången men kanske går tillbaka när det finns mer pengar i plånboken. Har ju "tyvärr" både fyllt år och varit mors dag precis annars hade det ju varit perfekt att önska mig. 


Fick ett samtal från nagelsalongen om jag kunde komma lite senare då det hade kört ihop sig för dem. Orkar inte med det egentligen men fick slåihjäl ytterligare lite tid innan jag fick naglarna fixade. 

Blev vit marmorerade den här gången. Så nu är naglarna hela igen! 


Hemma igen var det redan sena kvällen så blev middag framför fotbollen och sen däckade jag i soffan. Japp, det var min måndag det. 



//Sofie 

Inga kommentarer: