24 juni 2024

Massa blomster

Jag vaknade före alla andra den här söndagen så jag smet iväg och tog ett träningspass på gymmet.

Fösta passet för den här veckan. Har varit lite körigt så inte hunnit med men nu så är jag äntligen här igen. 


När jag kom hem åt Pontus och jag frukost tillsammans och sen drog vi iväg en sväng. 


Åkte till en handelsträdgård som hade utförsäljning med 50% på allt. Så nu jäklar shoppades det blommor! Har inte haft en endaste blomma så nu shoppades det för fullt och till en billig peng! Det gillar jag. 


Sen åkte vi förbi favoriten Open New Doors. Älskar det här stället men som tyvärr är öppet för sista sommaren. Så nu ska jag försöka åka hit någon gång mer den här sommaren så jag hinner njuta av deras goda innan de stänger. 


Underbart väder denna dag (skönt att det vände igen) så vi kunde sitta ute och äta. 


Jag åt deras veganska toastskagen som var riktigt god! Smakade verkligen toastskagen och brödet var deras egna surdegsbröd som var helt perfekt. Bland de bästa toastskagen jag ätit! 


Pontus var inte så hungrig så han åt en punchrulle istället. 


Jättegott och jättetrevligt att få åka iväg på en liten dejt med min man. 


Lastade ur alla blommor när vi kom hem men sen tog orken slut. Blev en liten powernap i soffan innan vi sen drog iväg till Asby. 


Pontus och Leah skulle träna sommarodd och då Alma fortfarande var kvar hos oss hängde även hon med och rodde. Ebbe ville också gärna vara med. 


Men han och jag tog en promenad istället undertiden. 


Hade verkligen på mig så bra skor för att gå ut och gå i skogen i. 

Efter träning blev det bad för en del av oss. 


Sen var det kväll när vi kom hem. Fixade middag och därefter blev det fotbollsEM i soffan innan jag somnade. Lyckas aldrig se klart en hel match av de som börjat vid 21. Det är typ omöjligt. 


//Sofie 

Inga kommentarer: