23 juni 2024

Taggar midsommar

Hej hopp! Dags att uppdatera lite här igen. Det har blivit dåligt med det sista dagarna då det varit fullt upp. 

I fredags, nej i torsdags menar jag såklart. Fan är helt veckovil. Då var det sista dagen på jobbet för mig på ett tag. 


Det är alltid en go känsla att stämpla ut och säga hejdå för ett tag. Älskar sommaren så mycket så jag hoppas sommaren vill visa sig från sin bästa sida de kommande veckorna. Den har ju inte varit så värst bra på det senaste tiden. 


Jag och några kollegor friade in semestern/midsommarledigheten med att gå ut och käka på lunchen. Åt så himla, himla god persisk mat! Det måste det bli fler gånger. 


Kvällsmaten blev jordgubbar med mjölk. Årets första och det var riktigt gott det med! Men fy så dyra jordgubbarna är. Säger det varje år och för varje år köper jag mindre och mindre jordgubbar bara för att de är så asdyra. 2 askar med gubbar kostade 130 kr... Man får äta dem med andakt. 


Fortsätter på mat och ätartemat med dessa chips. Tyckte de verkade spännande så var tvungen att testa men de var en besvikelse tyvärr. Inte alls någon hit så rekommenderar icke. 


Torsdagskvällen spenderades annars i soffan och med fotbollsEM som sällskap. En bra uppladdning inför midsommarhelgen.




//Sofie 

Inga kommentarer: