18 juni 2024

Trött


Den här tisdagen blev det att börja ännu en ny bok. Richard Osmans torsdagsmordsklubben är väldigt underhållande. Läste den första boken som jag gillade och nu får jag äntligen sätta tänderna i den andra. Den tredje handlade jag på bokrean i våras så nu har jag att läsa framöver. 


Fick flera komplimanger för mitt armband idag. Alltid trevligt att få och jag tycker väldigt mycket om armbandet, är en favorit. 


Annars var dagen usch. Vädret har växlat mellan störtskurrar och strålande sol = huvudvärk. Känts som alltid gått bajs idag. På tåget påväg hem var jag så enormt trött så jag somnade! Alltså jag sov verkligen. Tur jag skulle av på slutstationen. Hade packat väskan för att träna men jag var så trött så jag körde direkt hem. 


Hamnade i soffan och här har jag typ varit sen dess. Så otroligt genomtrött. Har orkat sätta på en maskin tvätt, skriva handlingslista inför midsommar och ätit middag. Är ändå jättetrött så det blir snart sängen. Kollade på Turkiet - Georgien matchen och snart börjar Portugal - Tjeckien som jag väldigt gärna vill se men jag är alldeles för trött. Får bli sängen så jag förhoppningsvis vaknar med mer energi imorgon. 




//Sofie 


Inga kommentarer: