20 juni 2024

Maten är inhandlad

 

Det var midsommarteama på jobbet igår så tog en blommig vit klänning jag köpte på H&M för ett tag sedan. Tyvärr var vädret sådär fram och tillbaka som det varit senaste dagarna. Strålande sol och sen regn och blåst omvarannat. 


När jag kom med tåget på eftermiddagen (som gick i tid!) möte jag Hugo på stationen som väntade på sitt tåg. Han drar upp till Stockholm för att hänga med kusinerna några dagar. Hans tåg var dock försenat så satt och väntade men honom tills det kom så vinkade jag av honom. 

Drog sen och handlade inför midsommar. Hatar av hela mitt hjärta att handla inför högtider. Sånt kaos i affärerna! Dessutom är en fjärdedel av det man ska ha slut. 


Hugo och Leah var på träningar så fick bära in allt och packa upp själv för att sen ställa mig och laga middag. Satte ner röva i soffan vid kvart i åtta för att äta... Så jävla trött sen så orkade inget mer den här onsdagen. Gick och la mig för att läsa men somnade efter ett kapitel. 



//Sofie 

Inga kommentarer: