12 mars 2010

Pontus och Sofie kväll

Har varit ledig idag då vi hade hemuppgift i kursen som vi har på fredagar. Så Hugo och jag åkte in till Boxholm och hälsade på. Pratade om begravningen och det. Det blir den 26:e och Maria är snäll och ställer upp och passar Hugo under den tiden som vi är i kyrkan. Han får vara med sen på kaffet och det men jag tror bara det skulle vara jobbigt för alla om han skulle vara med inne i kyrkan.

Maria träffade jag också där som sagt. Hon klippte Erik, dock inte tillräckligt om du frågar mig och Maria. Erik har fått för sig att ha långt backslick frisyr typ, inte snyggt:)

Nu ikväll så har Pontus och jag fått lite barnledig tid så vi ska åka och äta på restaurang faktiskt. Hugo får vara ute hos farmor och farfar:) Ska bli mysigt att göra något bara Pontus och jag då vi båda haft en jobbig och intensiv vecka med allt som har hänt.

Hugo tittar på när morbror blir klippt:) Erik har förövrigt en så snygg min haha.
//Sofie

1 kommentar:

Tessan sa...

Hoppas att allt är bra med tanke på omständigheterna. Hörde från Elin att er mormor blivit dålig. Hoppas hon slapp ha ont och så. Kram och hälsa Elin