06 mars 2010

Riskakor

Jag har börjat tycka om riskakor! Jag har aldrig tyckt om det tidigare men sen köpte jag ett paket bara för att..Smaken kan ju ha ändras genom åren liksom:) En del saker har man ju bara med sig från att man var liten att: "Det tycker inte jag om...". Men se där riskakor har jag alltså lyckats lära mig tycka om, eller ändrat uppfattning om i alla fall:-)

Igår så lyckades golvet äntligen bli klart där nere så nu återstår bara alla lister och tapetsering. Pontus sa att han skulle lägga söndagen åt det så förhoppningsvis blir det klart nu i helgen. Idag är Pontus och bygger båt hela dagen.. Poker har han med sig också så det är bara jag och Hugo hemma nu. Hade velat åka in till storstaden idag och handlat men det är ingen som kan följa med! Varför är det alltid så? Bara för man själv är jättesugen?:) Behöver lite mammakläder eller liknande. Har vuxit hur så mycket av det jag kunnat ha hittills. Ska ta en trip in till Boxholm och mamma och pappa. Se om jag ger mig iväg själv sen istället.

//Sofie

1 kommentar:

Hanna sa...

Ja, jag älskar förändringar :)
Hoppas bara på att det blir fint nu, men det tror jag ;)


Kram!