24 maj 2020

Lediga fredagen


Den lediga klämdagen i fredags inleddes med ett pass på gymmet.


Mina två nya favoriter. Välta däck och skjuta släde. Sjukt jobbiga båda två.


Så himla trött efteråt, hade träningsvärk i både ben och armar.


Det var fint väder även i fredags. Lite molnigt men varmt. Körde klänning och bara ben vilket var premiär för i år!


På eftermiddagen så åkte jag och barnen till Östanåparken här i stan där vi möte upp mamma, pappa, Minna, Erik och Majken för lite häng.


Fina Minna spanade in kusinerna som åkte linbana.


Sån bra park där det finns något som passar alla åldrar. Från Majken på 1 år upp till oss vuxna. Det finns flera bänkar och bord och möjlighet till att grilla om man vill, lek i den stora lekparken, träna i utegymmet eller spela discgolf etc. Kan vara värt ett besök om man är på tur genom vår lilla stad.


Jag och mitt minsta hjärta. Fatta att vilken dag som helst kommer det två stycken till! 


Mamma hade packat med picknickkorgen så det blev även ett litet avbrott för fika mitt i all lek.


Gäller ju att fylla på energiförråden för att orka :-)


Utegymmet testades även såklart. Hugo och Erik passade på att lyfta lite stockar och träna armarna.  Majken kollade på och undrade mest vad de höll på med.


En jättemysigt eftermiddag hade vi.

Efter det så blev det handling av mat och när jag kom hem sen var jag så trött så trött. Orkade ingenting mer efter att ha plockat upp matvarorna. Det är jobbigt att leka.

//Sofie 

Inga kommentarer: