20 maj 2020

Tjenixen!

Igår var det tisdag fast det kändes som torsdag för idag känns det som fredag fast det är onsdag. Man blir ju lätt förvirrad när det är helgdagar och klämdagar inblandade. Sånt härligt i-landsproblem.

Jag var rätt trött igår efter jobbet. Pontus och barnen åkte på tennisträning. Jag tog mig ut på en skogspromenad med Ebbe här hemmakring innan jag ställde mig och fixade till middagen. Började sen förbereda och gör i ordning så jag kunde testa och träna på idag på morgonen. Jag trodde gymmet öppnade fem på morgonen men de öppnar tidigare än så. Så nu skulle jag ju kunna få till morgonträning ibland.

Testade idag och det funkade himla bra rent tidsmässigt. Bara jag förberett allt kvällen innan.


Kanske att det kan bli fler såna träningspass framöver. Vi får se. Men nu vet jag ju att det kan funka.

Idag är det en kort dag på jobbet då barnen har studiedag. Får se vad vi ska göra, något kul måste vi ju hitta på!

//Sofie 

Inga kommentarer: