19 november 2020

Alldeles tomt

Jag var helt slut när jag äntligen klev innanför dörren igår vid 19-tiden. Onsdagen gick verkligen i ett! 


När jag slutat jobbet åkte jag förbi och kollade läget på gymmet för att se om jag kunde yräna innan Leah skulle hämtas från sin innebandyträning. Det var inte en enda bil utanför så testade och gick in. Det var helt tomt! 


Omklädningsrummet ekade det i. Endast jag som hängde av mig där. Jättekonstigt känsla då det annars är en tid på dagen det brukar vara knökfullt på gymmet. Men det var ju bara bra för då kunde jag ju träna på. 

Efter Leahs och mun träning så åkte jag bara hem för att lämna av Leah och hämta Hugo som skulle in på sin träning. 

Så medan han tränade gick jag en promenad i blåsten. Vilket ruggväder! 

Var lagom trött och hungrig när vi kom hem sen. Tur jag förberett mat innan så det bara var att koka lite ris till. 


Somnade utan några större problem sen🙂


//Sofie 

Inga kommentarer: