25 augusti 2021

Allt på en gång

Igår var en sån där dag där det bara rullade på och så fick man bara hänga med. 


Jobbade, handlade mat, åkte hem och åkte sen och lämnade Hugo på sin innebandyträning som börjat igen och därefter åkte jag med Leah till hennes friidrottsträning. Därefter till affären för att handla allt jag glömde vid första handlingen. Hem och dammsuga huset och försöka städa undan det värsta sen var även badrummet och toan tvungna att bli städade. Var klar vid 20-tiden och då kom Pontus och barnen hem så då blev det middag. Asså hej vardag. Jag vet inte om jag tycker om dig alltid. Såna här dagar alltså. Blir kanske inte bättre av att vi inget kök har och hela huset är upp och ner. Eller iallafall halva huset är det. 


Det börjar bli både kallt och mörkt att stå ute under altantaket och laga mat. Det går fort nu! När jag är på gymmet vid halv fem är det kolsvart ute...deppigt värre.


Premiäranvände min svanklänning igår. 


Den och de röda skorna livade iallafall upp den här tisdagen lite. Man får se det positiva. 


//Sofie 


Inga kommentarer: