27 januari 2023

Konståkning och isterband i ny tappning

 


Godmorgon torsdag! Ett pass för den övre delen av kroppen blev det och sen drog jag till jobbet. Torsdagar är en dag då jag inte behöver skjutsa ett endast barn till eller från en endast träning! 


De har tennisträning men den sköter Pontus. Så skönt! Eller det brukar reslutera i att torsdagar blir mina städdagar. Så blev det även igår. Eller städ och städ jag höll på med tvätten i nästan två timmar. Sen var jag tvungen att laga mat.


Testade att göra isterbandlåda. Googlade och tog första bästa recept typ. Jättegott och enkelt att göra. Lite roligare sätt än att bara steka isterbanden som vi annars bara gör.


Jag fastnade sen framför tv:n och kollade på konståknings EM. Älskar att kolla på konståkning och särskilt paråkning och isdans om var igår. Helt galet duktiga är de! 

Det jag är mest imponerad över är när de ramlar och bara reser sig upp och fortsätter som ingenting. Det var en tjej som blev kastad högt upp i luften och landade helt fel. Värsta fallet och hon reser sig upp som ingenting. Jag blir ju liggandes bara jag står upp på isen och råkar ramla. Så jäkla ont det gör! 


Fotbollsspelarna har lite att ta efter där....


//Sofie 

Inga kommentarer: