26 januari 2023

Glass gör människan glad

Onsdag! Så svårt med hur jag ska inleda men att skriva veckodagens namn med utropstecken efter kan väl aldrig bli fel?


Ja den här onsdagen bjöd på träning och jobb precis som vanligt. 


Senare på dagen blev det lunchdejt med dessa två som åt glass till efterrätt. Då blir man glad. Glass gör barn glada. Och vuxna med för den delen. 


Någon annan som gör en glad är den här minin! Han själv såg rätt skeptiskt ut. 


Bad Lykke 2 1/2 år ta en bild på mig och Bosse. Gick galant. 


Det började lite suddigt men tog sig bild för bild. 


Inte lätt att fånga dessa två på en icke suddig bild men hon lyckades till sist! 


Efter att ha stämplat ut drog jag till Willys för storhandling och därefter hundpromenad för att sen hämta barn från innebandyträning. 


Jag var så pigg och enegifylld när jag kom hem sen! Not. Jag somnade i soffan klockan 19 och vaknade 20 och var fortfarande som en zoombie så jag gick upp och la mig. Somnade på en gång. Det är jobbigt att hänga med Bosse på lunchen. 



//Sofie 

Inga kommentarer: