02 januari 2023

Taggar ledighet

 Fredagen var en rätt bra fredag. Årets sista jobbdag som jag rundande av redan vid lunch. Skönt med jobbdagar före röd dag då kan man stämpla ut lite tidigare. 


Leah var hemma själv då Hugo var iväg på sitt håll. Så jag köpte med mat hem till lunch som vi åt. 


Riktigt gott med en god poké bowl. 

När Pontus var på tennistävling men är han kom hem så drog vi iväg en sväng till Asby för att hälsa på Jocke och Tina. 


Barnen roade sig med ett fotbollsspel och jag fick en drink i handen. Inte dumt alls! 

Vi hade en väldigt trevlig kväll. Fick även smaka på sååå god ost! Jag är ingen ost människa annars men den här var helt suverän. Måste jag köpa hem! 

När vi kom hem sen hade vi Linus, Leon och Sandra på besök. Och Gösta såklart. Sandra var och hämtade killarna som varit på jullov här nere hos mormor och morfar så de stannade till och sov över hos oss innan de skulle åka hem nästa dag. 


Årets sista fredag. Sammanfattningsvis en rätt så bra fredag! 



//Sofie 



Inga kommentarer: