20 januari 2023

En suddig bild

Vilken skit torsdag... den innehöll morgonträning som faktiskt gick bra men sen vet i fan. 


På jobbet har det varit stressiga dagar då hela itsystemet legat nere. Mitt i lönekörningen! Vi var på riktigt oroliga för om det skulle bli några löner utbetalda alls.  Men som tur var hoppade skiten igång igen och vi kunde börja jobba! Det blev en lång dag men det vara bara att köra på. 


Men Sofie, vad är detta för härlig bild? Den enda bilden tagen från denna dag. Jag råkade komma åt kameran när jag tog upp telefonen för att ringa. På hem vägen hamnade jag i bilkö pga olycka framför. Det tog sin tid! Det är sååå segt när man bara vill komma hem! 


Men det ville säkert bilen framför som åkt av vägen också. Klockan hann bli närmare sju innan jag kom hem. 


Såååå trött jag var då. Hade sett fram mot en lugn kväll hemma utan taxiverksamhet. Jag kom hem åt middag och sen somnade jag. Bättre torsdagar har jag ju haft men man ska väl inte klaga. Det finns ju de som jade sämre torsdagar. Typ den olycksdrabbade bilen.


//Sofie 

Inga kommentarer: