23 januari 2023

Nostalgi tv

Så skönt med sovmorgon! Eller jag var pigg och uppe vid halv sju men för mig är det ju sovmorgon. 


Tycker att det är rätt skönt att gå upp före alla andra. Kunna plocka och greja i lugn och ro. Passade på att städade undan efter gårdagens hemkomst på kvällen. Grejer i hela hallen och så började jag även med tvättberget. Så mycket smutstvätt som skulle bli ren. Många maskiner blev det... 


Vid lunch kom svärföräldrarna och då hade Pontus ordnat med raggmunk och fläsk som vi åt. Efter att vi ätit sen så drog de andra iväg för att åka på handboll i Göteborg. Jag fick stanna hemma men jag var rätt trött så det gjorde faktiskt inte så mycket även om det hade varit kul. 


Åkte in till stan för att tanka bilen så gick långpromenad med Ebbe när jag var där. Men så halt! Rena isbanan på gångbanorna. 


Det gällde att ha tungan rätt i mun för att inte trilla... 

Jag började sen kolla på That 90s Show. Sån nostalgi för oss som kollade på That 70s Show om eftermiddagarna i slutet av 90 och början av 00-talet. Så himla kul att se karaktärerna igen! 


Det var ju det man kollade på när man kom hem från skolan. Det och Sunset Beach, vilka minnen! 



//Sofie 

Inga kommentarer: