20 januari 2023

Lunchdejt med ett gäng favoriter

Onsdagen bjöd på träning och därefter jobb. På lunch träffade jag en hel hög favoriter. 


Majken, Lykke och Tilde var där!  

Precis som Bosse-Bus❤️

Bosse är mittpunkten och alla kusinernas favorit.


När jag hämtade Ebbe efter jobbet hade även Minna anslutit så jag fick verkligen träffade hela högen favoriter på en och samma dag. 


Drog sen hem för att svida om lite. Promenad med Ebbe stod på programmet och sen hämta Leah som tränat innebandy. 


Håller förövrigt på att bli galen på min telefon! Jag fattar verkligen inte vad som är felet. Jag får fortfarande inte upp notiser från olika appar. Jag missar så många meddelanden... Messenger och sms är värst (just nu). Skitirriternde och jag har haft det så här länge nu. Har kollat inställningar etc. Googlat men kan inte hitta vad som är felet att det är så här. Hatar tekniska saker som strular. 



//Sofie


 



Inga kommentarer: