29 januari 2024

Många supportrar

Söndagen inleddes återigen med en dålig sömn från natten innan. Vi kom hem vid 23-tiden och det gjorde vår dementa katt ännu mer förvirrad. 


Så vi halv sju tiden gav jag upp och drog till gymmet för att träna. 


Efter dusch och frukost så drog vi till idrottshallen då det vankades match för både Hugo och Leah. 


Storpubik då Majken, Lykke, Tilde och Frida kom för att heja. 


Precis som Bosse, Minna och Elin. 


Leah spelade med 08-laget. De ledde med 4-0 men slutade med oavgjort 5-5. Det kan vända fort i innebandy. Tilde var framme och gav Leah en kram efter matchen. 


Hade lite väntan sen tills Hugos match skulle börja. Så jag, Tilde och Lykke gick en sväng med Ebbe. 


Lykke hade glömt mössa så hon fick låna min fina. 


Det blev även lite träning i utegymmet innan vi drog in för att se Hugo spela. 


I pausen blev det till att springa av sig lite av all energi som vissa hade i sina ben. 

Även kramkalas. 

Hugos match blev tyvärr en förlust med 22-4. Det var ett bra lag de möte. 


När vi kom hem sen blev det en sen lunch. Jag degade i soffan framför Sveriges bronsmatch och sen började jag städa av vårt smutsiga hem. Blev även en tur till mataffären och en hundpromenad. 


Fan vad fort en helg går. Alldeles för fort ju. 



//Sofie

Inga kommentarer: