13 april 2009

Ha Den Äran Elin

Idag så blir systeryster 23 år gammal!! Stort Grattis:-)

Nu ska jag försöka lägga upp lite bilder här, får se hur det går.... Vi är hemma i B-holm och firar Elin så jag tänkte passa på att lägga beslag på mammas dator under tiden vi väntar på att maten ska bli klar:)

Nej det gick inget bra att föra över bilder, tänka sig! Jaja förhoppningsvis så har vi fått igång Internet hemma hos oss antingen denna eller nästa vecka och då jävla ska ni få se på bilder haha:) Annars så har vi varit ute och busat i trädgården nu. Massa grannbarn kom över och ville hälsa på Lucas och Poker och vips så var hela trädgården full av barn som springer omkring överallt. Hugo tyckte det var såå spännande och kolla på allt och alla. Han och Pontus är på en liten promenad med Lucas nu. Lucas är ju inte så snabb nu mer, han fyller ju faktiskt 11 år i höst, så det tar sin lilla tid. Hugo provåker sin sulky mamma och jag köpte, den verkar han gilla fast han är liite liten än för att åka helt i den. Nu ska jag faktiskt ta och kika runt lite på andra bloggar, måste ju uppdatera mig om vad mina vänner och andra har för sig i sina liv:-)
(Lever vi på 2000-talet eller? haha)

//Sofie

1 kommentar:

Elin sa...

Tackar tackar! :)