02 april 2009

Snigelfart

Vårat Internet är jättesegt! Men något bra är att vi fått igång våran TV ordentligt nu! Vi var nere på stan och köpte en boxer och det fungerar, woho!! Inte illa för lantisar som oss, både TV och Internet:)

En annan sak är att Hugo har fått dagisplats, herregud asså... Jag fick värsta rysningarna i kroppen när jag läste brevet. Min pojke kan väl inte börja på dagis, han är ju såå liiten! Fatta att han blir 1 år om bara några månader! Tiden går verkligen såå fort.. Lite läskigt faktiskt.

Pontus har varit jättegullig och gjort en tavla till mig (nej han är ingen konstnär, det är ingen sådan tavla). Han har gjort en tavla som vi ska ha i hallen och skriva meddelanden och kom ihåg saker på:) Jag ska bara måla ytan med griffeltavlefärg så kommer det att bli kanoners:) Han är så dukigt min pojkvän<3 Får ta kort på det också och så får jag visa så snart jag kan sen. Nu ska jag ta på mig målarkläderna och måla klart listerna och allt i ena rummet på övervåningen.

See You
//Sofie

Inga kommentarer: