25 april 2009

Jag sitter här i Falun

Hugo och jag tillsammans med Spöket Laban (herregud stackars människa som fick traska omkring i den varma dräkten i 20 graders värme)
Pontus sitter i solen hemma hos Jennies mamma (nyklippt och fin, Jennie kan det där med saxar och hår hon haha)
Klockan tre på natten tyckte Hugo att han skulle ha mat igen, och inte vill han somna om efter det...
Hemma hos Jennies mamma igen..
"Gudmormor" och Hugo (Jennie är ju gudmor till Hugo alltså blir ju då Frida Hugos gudmormor, smart va?)

Och väntar på att maten ska bli klar:) Pojkarna grillar och Jennie står i köket och grejar med salladen, och här sitter jag haha. Vi kom hit igår eftermiddag och har sovit på hotell i natt. Vet inte om jag skrivit det innan med Jennie hade rabbatkuponger på två hotellnätter så då passar vi på att utnyttja dem. Dock uppskattar inte Hugo hotellet lika mycket som vi. Inatt sov han sin sämsta natt sen vi kom hem ifrån BB tror jag. Han verkligen hatade sin spjälsäng som de satt in extra till honom och sova mellan mig och Pontus dög inte det heller. Vi provade med allt men när klockan var halvsju gav vi upp! Då gick vi ut på promenad i morgonvädret och Hugo han somnade så sött i sin vagn. Men direkt vi kom upp på rummet igen så började det om...usch jag ska aldrig mer åka på hotellsemester med en niomånaders bebis! Hoppas bara det går bättre inatt, men det tvivlar jag ju på. Vi var en sväng på stan idag och där var det lite jippo så det var mycket folk ute, tror dock mer att det var vädret som lockade ut de flesta:) Hugo har även träffat sin Idol idag haha, jag ska faktisk visa bild på det här. Jennies dator klarar av mitt minneskort så nu blir det lite bilder iallafall:-)

Imorgon så bär det av hemåt efter lunch, vi ska stanna till hos en kompis till Pontus i Örebro på hemvägen så vi ska försöka komma iväg rätt skapligt. Hoppas alla har det bra i det vackra vädret vi har fått för det ska jag ha nu, maten på grillen väntar:)

//Sofie

Inga kommentarer: