17 december 2009

Fina änglar



Pontus mormor är hur duktig som helst på att sy, pyssla och greja. Det finns det i och för sig fler i deras familj som är:) Men i alla fall dessa små änglar har hon gjort och tro mig dessa bilder gör dem inte rättvisa... Har hängt upp dessa tre på krockar på väggen som lite julpynt. Passar perfekt. Hon sa någon gång att hon skulle lära mig göra sådana änglar men jag tvivlar på att jag skulle kunna få dem lika fina.

Hon är så gullig Pontus mormor för jag nämnde att Hugo hade det lite dåligt med mössor och gissa vad? När vi var där igår så hade hon stickat 4 stycken till honom och de passade perfekt:) Tur att jag "gift in mig" i en släkt där de är så duktiga och snälla. Själv har jag stickat en gång i syslöjden och aldrig mer säger jag haha. Jag överlåter sånt till de som verkligen kan det:)

Inga kommentarer: