05 december 2009

Godisbak

Klockan kvart i sju imorse så satt jag och Pontus och åt frukost, själva! Hugo sov fortfarande då! Själv tyckte jag det var lite idiotivarning på oss att sitta uppe och äta frukost så tidigt en lördagsmorgon när Hugo faktiskt fortfarande sov. Men Pontus skulle iväg på båtbygge och jag och pojkarna följde med ut till Börkliden där Pontus mamma och Sarah bakade en massa gott julgodis.

Gör inte så mycket förtillfället. Är dödstrött i hela kroppen så det känns som om jag skulle behöva sova. Ja på tal om kroppen, jag har fått utslag i hela ansiktet! Eller utslag jag vet inte vad man ska kalla det. Såg först ut som om jag bara var jättetorr i hela ansiktet men det har inte gott över fast jag har smörjt in mig och inte använd smink på ett par dagar.. Pontus mamma trodde det kunde vara någon allergiskreaktion. Jag som ALDRIG har varit allergisk mot någonting i hela mitt liv! Jag ska prova att inte äta mandariner och apelsiner ett tag och se om det kan vara det som är boven. Jag har ju ätit rätt så mycket av det på den senaste tiden. ..Om det inte har gått över snart måste jag ringa till en läkare för det ser inte roligt ut.

//Sofie

1 kommentar:

Zandra sa...

Hej. tog fram kvittot. Spisen kosta 229kr och så köpte vi kastrull set för 99kr. Köpte även Kaffeservis med koppar och skedar i för 20kr. ( : Skit billigt. :D Kramisar!!!