28 oktober 2012

5.8 Kilometer

Behövde rensa huvudet och Poker behövde motioneras (jag med för den delen) så det blev en löprunda i kvällskylan. Riktigt skönt väder och springa i!

Denna dagen har det inte hänt mycket. Eller Pontus har gjort klart veden, jippie! Nu slipper vi tänka mer på den på ett tag. Hatar vedeldning i mellan åt men billigare uppvärmning finns inte så helt dumt är det väl inte. Även att det krävs lite jobb. Skönt att allt är upp sågat och färdigt klyvt.

Jag har mest tvättat idag. Och städat. I motvind då våra barn dragit fram likt en tsumani här hemma idag. Hugo har sin hosta och efter att ha provat vara ute så insåg vi att det fick bli en innedag idag istället.

Ja just det angående löpningen så fick jag näst intill släpa Poker de sista biten. Det ni! Poker som har energi likt ett het vindkraftverk annars. Pontus påstår att det är att han inte är helt i form sen efter kastreringen men jag tror mer på att det var jag som var så snabb och stark i min löpning. Jo så var det. Det är jag säker på:)

Nu ska jag hoppa in i duschen.

//Sofie


Inga kommentarer: