20 oktober 2012

Gurka mellan tänderna

Sitter jag och försöker pilla bort med tungan samtidigt som jag skriver:) Åh vad onödigt men Åh så intressant för er och veta:)

Regnet öser ner utanför fönsterna. Nehee??? Jag och barnen ska på dejt med Cissi och hennes 4 små idag. Hade hoppats på bra väder så vi kunde åka till någon lekpark men men... vi hittar nog på något annat att sysselsätta dem små med:)

Leah är ute i regnet och hjälper pappa och farfar med veden. Hon är så redig så. Hon ska hjälpa till hela tiden just nu. Riktigt roligt kan jag tycka. Hugo är tvärtom för tillfället. Men å andra sidan är Leah samtidigt väldigt "jag kan inte..." också just nu också. Baserat enbart på lathet och försökt till att köra med sin mor och far. Samtidigt som hon vill hjälpa till. Härlig kombination:)

Igår var vi och firade Pontus bröder ute hos Jocke. Jocke fyllde igår och i dag är det Krilles födelsedag. Hipp Hipp Hurra Hurra Hurra Hurra för dem!

Ska ta och hoppa in i duschen nu. Måste hämta tandpetare med för den där gurkbiten vill bara inte försvinna får mina tänder...

//Sofie


Inga kommentarer: