25 oktober 2012

Se Vem Som Kommit Hem Igen!


Min fina lilla kompis! Du har varit saknad som bekant:)

Men men men...Hårddisken hade lagt av! Det var ett mysterium för datakillen hur detta kunde ha skett, för andra gången på en månad liksom. Så nu har jag en ny hårddisk och hoppas denna ska hålla. Det tråkiga är att jag hade två mappar sparade på den gamla som jag lagt ner många timmars jobb på. Nämligen då jag gick igenom samtliga bilder jag någonsin tagit (typ) för att sortera bilder till album jag skulle göra till Hugo och Leah med deras första år. Så jävla klantigt att jag inte sparade det på den externa hårddisken! Jag kommer aldrig orka plöja igenom allt igen... 

Jag som annars aldrig sparar saker på datorn annars! Så himla trött man kan bli på sig själv. 

Men är glad att min lilla pärla är hemma igen i alla fall.

//Sofie

Inga kommentarer: