18 oktober 2012

Lycka kan vara

Att hitta ett undangömt regnställ inne i garderoben som man för längesedan köpt av en jobbarkompis men som man glömt bort och som lägligt kommer fram då det andra regnstället gått sönder.

Jag har letat som en idiot efter ett fodrat regnställ till Hugo då hans andra gått sönder. Tradera, Blocket, facebooks loppisarna... Då allt annat måste införskaffas för vintern var jag lagom sugen (eller rik till) att bara gå ner till en affär och köpa ett nytt. Men gud så glad jag blev när jag hittade det andra regnstället. Fick köpa det för ett jättebra pris av en jobbarkompis och det var typ nytt. Lite stort men det kunde jag ju lägga undan för det kommer ju komma till användning. Bara det att minnet är bra men kort. Tur jag hittade det innan jag hittade något annat att köpa! Hallelujah så glad man kan bli för en sån grej:)

//Sofie

Inga kommentarer: