10 oktober 2012

Min fina lilla dator!

Den vill inte! Den vill inte fungera! Vad tusan det är bara en månad sedan jag hade den inlämnad sist... Då var det hårddisken som pajat. Ingen aning vad det kan vara nu. Den vill ju liksom inte starta. Det blir bara svart men jag har hur den brumar och låter så den arbetar ju bara det att det inget kommer upp på skärmen. Får väl åka och lämna in den igen. Surt.

Barnen vaknade överdrivet tidigt idag igen. Jag orkar snart inte längre. Inte det att de går upp tidigt utan det att de klarar ju inte av att gå så upp tidigt. Blir det som igår vet jag inte vad jag göra...Får smått panik på mina barn ibland.

Maria skulle ha besökt oss idag men hon fick jobba. Men Emma kommer hit en sväng så vi ska barnvakta henne lite. Eller jag. Hugo och Leah vill nog helst leka med henne:)

//Sofie


Inga kommentarer: